Garantijos

*

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas :) Būtina atsiųsti broko nuotraukas mums el. paštu - taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu +370 619 84908 (darbo dienomis nuo 09.00 iki 17.00) arba el. paštu info@namuideja.lt

 

24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienos mūsų parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti ir pastebėjus broką, nedelsiant susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį, viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

    Rekomenduojame neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

    Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje namuideja.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus Namų Idėja ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. 

    Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums nuotrauką elektroniniu paštu info@namuideja.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą informuosime Jus, Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

    • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti defektuotas dalis naujomis, kompensuoti dalį pinigų, pakeisti produktą į naują arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

     

    Garantija negalioja, jei:

    • Nepateikiami gaminio įsigijimą patvirtinantys dokumentai;
    • Trūkumai ir pažeidimai matomi pirkimo metu;
    • Yra audinių raukšlėjimasis, susiklostavimas, atsirandantis dėl gaminio technilogijos;
    • Baldų matmenų paklaida 5 cm lyginant su katalogo matmenimis;
    • Yra apmušalų atspalvių ir struktūros skirtumai, lyginant su pavyzdžiu;
    • Apmušalai sugadinami, sutepami, nudažomi drabužių, dažiklių, netinkamų valymo priemonių;
    • Yra pažeidimai, padaryti dėl pirkėjo kaltės, t.y. atsiradę dėl netinkamo baldų pervežimo, pernešimo ar stumdymo (nubrozdinimai, perplėšimai, įbrėžimai, pradūrimai ir pan.);
    • Yra gyvūnų padaryti sugadinimai ar trūkumai;
    • Atliktas baldų perdarymas be pardavėjo žinios;
    • Yra trūkumai ir pažeidimai, dėl kurių buvo sumažinta baldų pardavimo kaina;
    • Yra pažeidimai, atsiradę nesilaikant priežiūros ir eksploatacijos taisyklių;
    • Naudojimo metu atsiranda natūralus audinio išsitempimas, jam tampants laisvesniu, natūralus raukšlių susidarymas;
    • Pirkėjas pats montuoja pažeistus baldų elementus, nepranešęs apie tai pardavėjui;
    • Yra pagalvių, atramų, porankių ir sėdimos vietos minkštumo, stangrumo, spalvos ir formos pasikeitimai, kurie atsirado dėl netaisyklingo baldų naudojimo, bet ne dėl konstrukcijos ar medžiagos broko.
    • Yra išoriniai bei kiti defektai, baldus perkant iš ekspozicijos
    • Yra natūralus ir intensyvaus naudojimo pasekoje atsiradęs nusidėvėjimas;
    • Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
    • Baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

    Dėl prašymų valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai

    Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

    Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/

    Susisiek su mumis!