Garantijos

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas :) Būtina atsiųsti broko nuotraukas mums el. paštu - taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu +370 619 84908 (darbo dienomis nuo 09.00 iki 17.00) arba el. paštu info@namuideja.lt

 

24 mėn. kokybės garantija

Kiekvienos mūsų parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Įsigijus prekes, prieš surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti ir pastebėjus broką, nedelsiant (per 14 kalendorinių dienų) susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Rekomenduojame neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje namuideja.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus Namų Idėja ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. Namų Idėja įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums foto nuotrauką elektroniniu paštu info@namuideja.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą informuosime Jus, Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti defektuotas dalis naujomis, kompensuoti dalį pinigų arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.